English version below


Het gaat zo niet langer
Kun je niet zien dat het met mij zo niet langer gaat?
Help me
Houd me vast

Verloren
Verlaten
Ik zweef door een wereld van zielsangst
met aan houvast een gebrek

Ik zal proberen te veranderen
Ik moet proberen in een andere wereld te stappen
Maar hoe moet ik dat doen als ik die wereld niet kan zien?
Ik ben zo bang dat ik het liever niet zo proberen

Maar ik heb geen keus
Dus ik loop naar de rand van deze wereld
en stap eroverheen
me in het diepe stortend 

Niemand houd met vast
en toch val ik niet
Hoewel deze wereld nieuw is en onvertrouwd 
weet ik dat ik het gehaald heb

En dat vanaf nu alles beter kan worden.

IMG_3852


English version

I am not okay
Can’t you see I’m not okay?
Help me 
Hold me

I am lost
I float through a world of agony
without any grip

I must change
I must leave this world I am in now
and enter a new one
But how can I enter a world I cannot see?
I am so afraid I’d rather not try

But I do not have a choice
So I walk over to the edge of this world
and step over it
into seemingly endless depths

Nobody holds me
yet I don’t fall
and although this world is new and unfamiliar 
I know I’ve made it

And everything can now change for the better.

